...

...

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Στην Άκρη

Μου θυμίζεις το πρώτο μου αγόρι
Και το πρώτο μου φιλί
Τι και αν δε βλέπαμε ;
Ήξερα ότι είσαι λίγα χιλιόμετρα δίπλα μου
Ζούμε μέσα στην αντίφαση
Και νομίζουμε πως κάποιος νοιάζεται πραγματικά
                                                      ΚΑΝΈΙΣ δε νοιάζεται μωρό μου
                                                                                        ΟΎΤΕ ΕΣΎ
 Γιατί να δένομαι πάνω σε καράβια ;
Θα ξεκινήσω να δένομαι σε πιο βαριά πράγματα
Σε κτίρια
Σε πόλης ολόκληρες
Θα ανασαίνω μέσα από την ασφάλειά μου
              Ποιος ;
                 Κανείς
Μου είπες δε ξέρεις τι σου θυμίζω
Έβλεπα μπλε
Κόκκινο
Πράσινο
Και πορτοκαλί
Αρκετό πορτοκαλί
Είδες ;
Μοιάζουμε και σε αυτό !

Και πάνω που είπα μεγαλώνω
Με έκανες να νιώσω τόσο δα μικρός !
Σε νοιάζει ;
Αλήθεια
Σε νοιάζει ;
ΌΧΙ
Κανείς
Ποτέ
Πραγματικά
Κανείς
Για εμένα
Ποτέ
Και πάνω που είπα ομορφαίνω
Με έκανες να νιώσω τόσο άσχημος
Ίσως έτσι λειτουργεί τελικά ο κόσμος
Μαθαίνει να φεύγει
Για να μη μάθει να ξεχνάει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου