...

...

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Κάτι εκνευριστικό για Ντραμπουί

Χρατς
Ντουπ
Βζιν

Αντί να σας φτύσω
Θα σας δείξω το στομάχι μου
Βρήκαμε λύση στο πρόβλημα
Και το σύμπαν άλλαξε ερώτηση
Κάποιοι το αποκαλούν συγγραφικό αδιέξοδο
Βέβαια για εμάς θα είναι πάντα μια κατάψυξη
που θα παράγει σουτζουκάκια μιας γιαγιάς
Πλοτ τουίστ
Στην πραγματικότητα δεν ήθελα να καθαρίσω το μπαλκόνι
Αλλά φοβάμαι μη μπει και αυτό στην σειρά
Πίσω από την ΔΕΗ, το Αέριο και τον σκύλο μου
για να με μηνύσει και αυτό
Πόση αντιφατικότητα όταν γδυνόμαστε για να ζεσταθούμε 
Κανένα κείμενο δε με κάλυψε
Έκτος από αυτά τα τέτχια με λίγο από εκείνο για γέμιση
Πόσο πιο συγκεκριμένος να γίνω ;
Πλοτ τουίστ

Οι μέρες μου θα κάνουν έφοδο στα μάτια σας
Και τον Μάιο πάλι θα μιλάτε για τον υπαρκτό σοσιαλισμό
Οι εκφάνσεις της διατροφής μου θα κάνουν έφοδο στα στομάχια σας
Και τον Αύγουστο πάλι θα μιλάτε για πόλεμο και τέχνη
Οι καλύτεροι οργασμοί μου θα κάνουν έφοδο στα τρίγωνά σας
Και μέχρι να πεθάνετε δε θα έχετε τι να πείτε για την διεκδίκηση του χώρου
Παλαμάκι αλλαγής σκέψης

Δεν ήρθε η ώρα να μάθετε για εμένα
Ούτε για αυτή
Ούτε αυτή, αυτή , αυτή και αυτόν.
Οι οργασμοί μας μάθανε να αναπνέουν και να τραγουδάνε μαζί
Λες και επιδιώξαμε ποτέ κάτι τέτχιο
Παλαμάκι

Δεν είμαι εγώ περίεργος
Εδώ κάποιος έκρυψε την Νάρνια σε μια ντουλάπα
Και μια άλλη τραγούδησε για λερωμένα τζιν
Παλαμάκι

Οι ερωτικές σας σχέσεις  ζηλεύουν εμάς
Γιατί μείναμε εραστές
Και γελάμε κάθε βράδυ γιατί είμαστε δυστυχισμένοι
Και αυτές κλαίνε κάθε βράδυ γιατί είναι χαρούμενες
Όπως θα έλεγε και εκείνη :


Μαλακία τους.

1 σχόλιο: